Happy Easter!

Usch, jag vet inte vad jag ska skriva, men jag känner att det är dags då det var ett par dagar sen sist...
Känns som att jag gjort den här bloggen till en fjortisblogg, det är bara skola och killar hela tiden, hahaha! :D

Så ja, jag fortsätter väl på den linjen:
Trivs fortfarande väldigt bra i skolan, men ibland känner jag mig gammal... En del grejer vi gör känns helt meningslösa för mig, men är säkert rätt bra för dom andra, yngre, som inte varit ute i arbetslivet i 15 år.
Men det är på Travel & Tourism Sales.

Cultural Awareness däremot är riktigt riktigt kul och intressant i stort sett hela tiden!
Lite jobbigt igår bara då vi pratade om olika generationer. Generation Y är dom som är födda mellan 1979-1995. (jag tillhör generation X)

Våran lärare: -Upp med handen alla ni som tillhör generation Y!

Jag vågade inte se mig om (är en pluggis, så jag sitter självklart längst fram), men jag antar att jag var den enda som inte räckte upp handen...

Noble, en kille i klassen: -Sofia, upp med handen då!

Jag: -Eehh, näe... jag är lite äldre...

Hahaha! Jag har verkligen undvikit det här med att prata om ålder! :D
Igår fyllde Sandra 28 år och när folk i klassen fick reda på det blev dom helt förvånade över att hon var SÅÅÅ gammal! Hon ser iofs yngre ut, men det var ändå så att dom tyckte att 28 var väldigt gammalt. Vågar inte tänka på hur dom skulle reagera om jag sa hur gammal jag är, hahah :)
Jag hoppas att det bara var Noble som reagerade på att jag inte räckte upp handen...

Ska förresten på Sandras födelsedagsfest ikväll. Det är togaparty, så man lär liksom komma dit invirad i ett vitt lakan. Kan bli lite kul :)


Fjortisämne nummer två:
KILLAR
Norrmannen är helt spolad nu. Han hade riktigt hemska skor på sig sist vi träffades och jag kan bara inte glömma dom! (Shit, jag ÄR en fjortis!!!)
Nä, men seriöst, jag har tröttnat. Och jag vet ju att vi ändå inte skulle passa ihop alls. Han är verkligen inget för mig.
Och så kan det ju ha lite med att göra med att jag var på dejt med en asmysig kille igår... :)
Träffade honom förra helgen när vi var i Newtown. Då berättade han för mig att han skulle flytta till Perth, vilket ju är ganska långt bort, så han var ju liksom inget att hänga upp sig på. Men, nu har han tydligen ändrat sig, han ska stanna i Sydney. Vilket jag är glad för, nu när jag träffat honom igen och insett vilken nice kille han är!
Hm, det var ruggigt jobbigt att säga hej då, men jag hoppas på att få träffa honom snart igen.

Nä, nu är det dags för frulle. Klockan är ett och jag är lite småbakis. Tror frulle är precis vad jag behöver!

Har inga nya bilder, men jag slänger in en gammal på mig, tagen på Djurgården i vackra Stockholm. Gillar den för allt det röda :)




Kommentarer
Postat av: Tess

Jättevacker bild på en jättevacker tjej!!! :)



Vad mysigt med killen. Keep me updated!

Förövrigt tycker jag inte att din blogg är speciellt fjortis...haha! Min blogg däremot förvandlades nästan till en matblogg ett tag. Hehe!



Massor av påskpussar till dig!

2010-04-02 @ 08:04:17
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Annica

Haha lilla fjortisfia!

Påskkram till dig, puss!

2010-04-02 @ 17:27:25
URL: http://nageloasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0