a bum like you

Har tydligen blivit beroende av Robyn! :D Lyssnar på henne i min mp3-spelare varje morgon när jag går till skolan. Gör mig glad! Det är ju inte min typ av musik alls, men hon är ju bara SÅÅÅ cool.

Skolan ja... Åh vad jag faktiskt tycker att det är kul! Vet inte än hur det gick på provet, resultatet kommer på tisdag, men jag vet redan nu att jag inte får full pott iaf. Allt gick superbra och jag kände mig hur lugn och duktig som helst. Till slutet. Då ska man jämföra två siffror i två olika tabeller och dom ska stämma överrens. Gjorde dom inte... Fick gå tillbaka och leta fel, hittade fel, fick ändra på en massa ställen och sen misstämde siffrorna ÄNNU mer! Då var det en minut kvar, så jag lämnade in det och gick därifrån...
Tror ändå att jag har goda chanser att få godkänt, för det är nog bara ett kalkyleringsfel, tror att jag "tänkt rätt" iaf :)

Inatt drömde jag att jag att jag var tvungen att ringa brandkåren två gånger bara för att nån snubbe satt inlåst i en möbelaffär och tände eld på soffor och sängar. Brandkåren kom efter typ en minut båda gångerna och jag tänkte att här i Sydney är dom verkligen på hugget!
Troligtvis hade jag den drömmen därför att här ser man brandbilar precis hela tiden. Det tutar nästan konstant! Inte så att det brinner hela tiden, men jag antar att dom har andra uppdrag också. Dessutom är det tydligen så att det inte går att ringa och ta tillbaka ett falskalarm, utan dom MÅSTE åka och kontrollera det.

Hur som helst, här nere på gatan där jag bor finns en glassbar dit brandmännen åker och käkar glass varje kväll. Det är lite sött :) Vid ungefär samma tid varje kväll ser man en brandbil komma åkandes, parkera utanför och sen går ett gäng brandmän in och köper glass och står och smaskar på. Varje kväll! Själv har jag ätit glass endast två gånger sen jag kom hit... Det måste jag ändra på!



Det här är jag och Karin på pendeln på väg till en musikfestival utanför Sydney. Vi jobbade där med att sälja läsk och korv. Kul men sjukt jobbigt! Det var sååå VARMT den dagen!!!

Kommentarer
Postat av: tess

Vad lyckliga ni ser ut på bilden du och Karin!! :) Härligt att se er tillsammans igen. Puss

2010-02-26 @ 09:04:29
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: jossan

Karin goes Duff liksom... ;)

och så SHIT vad ni är lika helt plötsligt. Hon ser ju ut som du fast för några år..öhum, dagar sen...

2010-02-26 @ 22:08:15
Postat av: Panki

Gu va ni e heta!

2010-02-27 @ 00:50:04
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Karin

Duff..? :)

2010-03-17 @ 09:23:28
Postat av: fiafidolin

Haha, du är för UUUUNG Karin!!! ;D

Duff var en av medlemmarna i Guns n' Roses och hade typ en sån frilla som du har på den här bilden. Han var stentuff! :D

2010-03-17 @ 12:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0