myshelgen

Blev ingen bowling i fredags. Det regnade så sjukt mycket så vi hade ingen lust med annat än att stanna inne, gräva ner oss i sängen och kolla film. Så det gjorde vi hela eftermiddagen och halva kvällen. Sen gick vi till Darlobar och träffade Marie och Andrea en stund.

På lördagen var det riktigt nice väder till att börja med. Ganska varmt var det också :) Så jag och Jarrod tog en promenad ner till city och trillade in på en spelhall där vi "körde" lite bil och sköt på spöken. Det var kul :) Fast en liten besvikelse att mitt favvo-spel Sega Rally var ur funktion :(
På kvällen var det dags att klä ut sig till Miss Piggy och åka till Randwick på födelsedagsfest! :D



Här är jag och födelsedagsbarnet, Fanny. (har snott bilden av Jennie)



Oink Oink



Jarrod hade ingen kostym, men målade ett ärr på halsen (som smetades ut under kvällens gång...)



Coolaste jelly-shotsen ever! :D

Ikväll var det meningen att jag och Andrea skulle gå på bio och se nya Sex and the City. Men det blev lite ändrade planer, vi gör det nog på onsdag istället. Så ikväll är det laundry kväll för mig.
Funderar på att gå bort till Coles också och handla lite frulle och grejer. Får se bara om jag orkar ta mig utanför dörren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0