Days of our lifes

Sitter här och kollar på Våra bästa år :) Det är liksom första gånga jag ser det sen jag lämnade Sverige! Lite confusing dock eftersom dom ligger en hel del före Sverige här... En del karaktärer har bytt skådisar också. Men jag ska nog komma in i det, hehe :)




Jag fick sms:et jag väntade på igår! Det och några fler :) *pirr pirr i magen*
Men kvällen blev ändå inte vad jag hoppats att den skulle bli. Fast jag hade ändå en trevlig kväll. Satt här hemma med Wendy, Sara, Clas och en bag-in-box.

Ikväll lutar det åt att det blir en hemmakväll med sällskapsspel, fast egentligen skulle jag vilja gå på en spelning med ett reggaeband som spelar här nånstans i Kings Cross.

Men nu är det en dusch dom gäller!


Kommentarer
Postat av: tess

Vad härligt med pirr i magen!!! :)



Puss

2010-03-05 @ 10:05:57
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: leopardia

Men då, berätta mer om sms:et då!!!!!

nyfiken

ps. gärna illustrerat med bilder oxå!

2010-03-05 @ 12:33:55
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0