Happy & Sad....

Nu är det ute på Facebook, så här kommer det: jag är SÅÅÅÅÅÅ ledsen för min älskade syster har bestämt sig för att åka hem till Sverige i slutet av april :( Sen kommer det alltså att dröja hela NIO månader innan jag får träffa henne igen! Buhuhuuuu!!!!!!!
Men å andra sidan kommer det inte att bli så jätte fruktansvärt hemskt för mig att åka hem... :)

Nu till en bra mycket roligare händelse:
Fick ett mess idag om att Underbara Annica och Underbara Roger har gått och gift sig!!! :D Dom åkte till Dubai häromdagen och hade tydligen i hemlighet planerat detta. Härligt och Superstort Grattis!!! Inte så att det var direkt otippat, men jag hade faktiskt ändå inte haft en tanke på det.

Nu ska jag plugga och sen sova.


Kommentarer
Postat av: tess

WOW!!! jag visste det!!!

Hon frågade mig om min address på facebook häromdagen och jag ba: Skall ni gifta er eller?!



Hahaha! Puss



ps... Fan, karin kan ju inte åka hem nu ju. Hon kommer ångra sig!

2010-03-10 @ 12:50:19
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: leopardia

Jag försökte messa dig igår, men det stod bara att det inte gick att skicka till dig... så jag vet ju inte om du får dem ändå...

2010-03-10 @ 20:59:26
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0