Hej Oscar!

Skulle kolla på Days of our lives nu, men så var det visst Oscarsgalan istället... Ja ja, det är väl ganska trevligt det också. Men egentligen borde jag gå ut på en promenad. Kan inte bestämma mig vad jag ska ha på mig. Fryser lite nu i shorts och t-shirt, men kan tänka mig att det är skönare ute och när man rör på sig.
Så kan jag inte bestämma mig för vart jag ska gå heller. Har ju mest bara rört mig kring Kings Cross, så jag borde väl ta en prommis ner mot Operahuset antar jag... Trist att gå själv bara, och alla är ju på jobbet nu :(



Darlinghurst Road
Bilden är tagen från mitt fönster igår morse när jag kom hem.
Älskar att bo här!!!

Nu ska jag planera lite inför imorgon. Det är ju nån som fyller år då... :) Först hade jag tänkt att jag inte skulle göra nåt särskilt, men Sara har varit så himla på och så började jag tänka att det är ju ändå bra trist att bara sitta hemma på sin födelsedag. Så vi har väl tänkt oss att gå och se nåt gratis liveband nånstans. Får se vad det blir.
Till helgen lutar det åt att det blir Colombian. Har lagt ner planerna på Melbourne iallafall, det är inte direkt nån som har råd med det just nu.

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och komma ut på en promenix!

Kommentarer
Postat av: tess

Men gud vad centralt du bor!!! Fan vad nice! :)



Puss och grattis i förskott!!!

Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurraaaa!!!



2010-03-08 @ 14:20:02
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0