Höst i Sydney

From den här veckan är det officiellt höst här i Sydney. Kan ju säga att det märks. Det är faktiskt kallt! Fast ni därhemma skulle nog tycka att det var rena sommarvärmen med tanke på vilken vinter ni har ;)
Börjar oroa mig lite inför vintern, fyfan vad jag kommer att frysa! Det är ju inte direkt några ordentliga fönster i det här landet (och framför allt inte i det här råttboet jag bor i), som håller kylan ute... Kommer att lida varje morgon när jag måste gå upp klockan sex och ställa mig i duschen!
Idag ska jag bädda i duntäcket i sängen för nu har jag legat och huttrat (med kläder på!) flera nätter i rad!!!

Har dessutom haft skumma drömmar och vaknat hur många gånger som helst under natten dom två senaste nätterna. Varje gång jag vaknat har jag trott att det stått nån i rummet, inte så att jag har blivit rädd, men varje gång har det tagit nån minut eller två innan jag insett att det inte varit nån där. Har inget emot det, så länge jag inte blir rädd, men det är jobbigt att inte få sova ordentligt...

Provresultatet förra veckan: 3

Såhär var graderingen: 5 (det högsta), 3, 1, DNC (=did not complete)

Anledningen till att jag fick en 3a var att jag hade gjort ett liiiiitet liiiitet slarvfel pga stress. Jag ska prata med min lärare om det och förklara vad jag gjort för fel så kommer hon antagligen att ändra till en 5a :)

Hade prov igår, som jag tror gick riktigt bra, och så har vi ytterligare ett idag. Det är jag lite mindre säker på, men det ska nog inte vara några problem.


Bla bla bla, sorry, jag vet att mina inlägg är ointressanta, men jag har ju inget kul att skriva om! Försöker bara hålla bloggen vid liv liksom...
Men här kommer en bild från Mardi Gras på mig, Sara och en snygg polis :D


Kommentarer
Postat av: Panki

Va duktig du är i skolan!

2010-03-03 @ 21:28:29
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Fiafidolin

Tack! :D

Ja, det är inte BARA fest, jag pluggar också :)

2010-03-04 @ 07:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0