svettigt värre

Sitter här, kl 02:20, nyss hemkommen från Clas och Sara, och jag SVETTAS!!! Det har visserligen regnat och varit jäkligt trist väder hela dagen, men det är VARMT! Luftfuktigheten är riktigt hög just nu.

Kvällen har varit trevlig. Jag, Clas, Sara, lite vin och så en hel massa wii. Och så en helt fantastiskt god varm sallad med lamm. Mums!!! Sara är verkligen en superduktig kock! Kanske hennes grekiska gener...?

Och btw, innan nån hinner kommentera, jag vet att "lives" stavas just så och inte "lifes" som jag skrev i mitt förra inlägg. Insåg det så fort jag publicerat, men orkade inte ändra. Och eftersom jag är en språkpolis så bara måste jag kommentera det här! ;)

Föremålet för mitt pirr i magen:



Känns jätteknasigt, och egentligen borde jag väl avsluta innan det har hunnit bli nåt över huvud taget, men det är ju verkligen lättare sagt än gjort...

Det är inte bara Days of our lives som gör mig confused, utan även denna person på bilden gör det! Men nu vill jag inte prata mer om det, eftersom jag inte har den blekaste aning om hur landet ligger på den fronten.

Dumdidumdidum... vad ska jag skriva om nu då? Hmmm.... jo! Finns Philadelphia Smoked Salmon i Sverige? Om den gör det så kan jag verkligen rekommendera er att smaka den! Riktigt god! Var lite skeptisk till en början, men den smakar ju verkligen lax, och det gillar jag :)

Speaking of lax, jag är hungrig... Bor ju liksom granne med både McDonalds, Subway och en hel del kebabhak, men det känns inte helt ok att gå ut kl halv tre på natten för att sätta i sig skräpmat. Däremot skulle jag kunna gå ut för att sätta i mig en öl eller två, men jag tror att jag ska krypa ner i sängen istället.

Har skickat iväg en förfrågan till min hyresvärd om han kan tänka sig att betala ljuddämpande skumgummi till mina fönster. Skulle vara lite trevligt att få sova utan öronproppar... Hoppas att han tycker det är ok och gör det!

Näe, ska väl gå och sova nu då... Vet att jag sitter uppe mest för att jag önskar att jag ska få ett sms, men jag vet att det inte är så troligt just nu. Har nog fått kvällens sista redan...


Kommentarer
Postat av: Panki

Hoppsan hoppsan... Låter spännande.. Puss

2010-03-05 @ 19:57:30
Postat av: leopardia

Hehe, en stureplanare? ;) (jag skojar bara nu)

Och nejdå, man ska inte avsluta saker, för man ska inte tänka och analysera så mycket utan bara se till att man har det bra. Puss!

(Jag tänkte mig iofs bildillustrationen i ett mail, men visst om han vill finnas ute till allmän beskådan är det ju skitfint :D)

2010-03-06 @ 02:05:12
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Postat av: Tess

Hahaha! Gud vad spännande!

Vem är han? Svensk? Aussie? Hur träffades ni?

Tell, tell!!!!



Puss

2010-03-06 @ 15:47:44
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Fiafidolin

Haha, Jossan, han får helt enkelt finna sig i att finnas ute till allmän beskådan :D Inte direkt så att man ser hur han ser ut på bilden. Och ja, han ser lite stureplanare ut här, men nej det är han inte :)

2010-03-07 @ 05:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0