Travel &Tourism - helt klart min grej!

Var på ett event nu ikväll där jag fick träffa en massa folk som jobbar i branchen på ett eller annat sätt. Och nu vet jag hur rätt jag har valt! Vet fortfarande inte exakt vad jag vill jobba med, men jag vet att jag är på helt rätt spår. Nu känner jag mig plötsligt nästan glad över att saker och ting blev som dom blev i mitt liv, annars hade jag kanske aldrig kommit på tanken att plugga travel and tourism! :D

Eventet hölls på 28e våningen i ett hus mitt i city. Det här är utsikten därifrån:




Hörde ifrån Mr. Norway igår... Blev lite chockad, det var ju nästan två veckor sen sist och jag hade så smått börjat släppa honom. Vi möttes upp på puben och satt och snackade och hade det rätt trevligt, ända tills vi skulle säga hej då, för då kom jag på att jag ju egentligen är arg och ledsen på honom... :(
Så jag har ägnat dagen idag åt att vara arg! För nu börjar det ju liksom om igen, nu kommer jag ju inte att kunna låta bli att tänka på honom i stort sett större delen av min vakna tid. Har varken tid eller lust med att gå omkring som nån jävla fjortis bara för att han har nån konstig makt över mig! Men vad ska man göra....? Det där är ju tyvärr sånt man inte kan styra över.... Ja ja, får väl se om han hör av sig igen. Förmodligen inte...

Jaha, har för mig att det var nåt mer jag tänkte skriva om, men nu blev jag distraherad.
Näh, jag går nog och lägger mig istället. Ska läsa en stund innan jag somnar. Håller på och läser Tårtgeneralen av Filip & Fredrik. Mycket underhållande. Rekommenderas!

Hehe, nu kom jag på vad det var! Fick veta betyget på bokföringskursen idag och jag fick PD (Performance with Distinction), vilket är högsta betyg! Jag är rätt stolt över mig själv just nu kan jag ju säga! :D

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: tess

Wohooo!!! Högsta betyg! Grattis!

Och killar är så jobbiga... som iglar som suger sig fast. Haha! Usch!



Puss

2010-03-23 @ 16:53:33
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Panki

Högsta betyg, wow! Du e så jäkla bra!

Ibland är det verkligen så att från dåliga saker så kommer det något jättebra i ens liv. Du verklar ju ha hittat rätt nu, efter regn kommer solsken som man så hurtigt kan säga :-)

2010-03-26 @ 07:48:42
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0