tvätta tvätta tvätta

Det är ju bara sååå jobbigt att ta sig för saker som man borde göra!
Visst, man kanske måste tvätta ibland, men det är viktigare att gå och betala hyran. Men ist håller jag alltså på och stoppar in en massa tvätt i maskinen...
Borde gå och fixa mig ett medical care card också. Man vet ju liksom aldrig när man kan få användning av ett sånt.



Såhär ser det ut i mitt och Wendys vardagsrum.
Wendy, Adam, Karin och jag myser lite med en flaska vin (eller två...)

Hmmm, borde även göra upp en budget för mina ynka csn-pengar. Och skaffa ett jobb...

Men jag har iaf både tvättat och städat idag! :D

Kommentarer
Postat av: Panki

En budget är ju alltid bra att ha om man ska leva billigt...

2010-03-01 @ 08:29:21
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: tess

Åååååh! Jag vill också vara i Sydney och hänga med er!!! Puss

2010-03-01 @ 13:03:18
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Fiafidolin

Jaaa, kom hit och häng! :D

Puss!!!

2010-03-01 @ 15:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0