Våffelafton

Imorgon är det ju våffeldagen hemma i Sverige, så ikväll gick jag, Karin, Adam, Sandra och Jenny till Svenska Kyrkans Café, (med det mycket fyndiga namnet Svenssons Café...) och åt våfflor. Oooohhhhh vad smarrigt det var! En hel massa sylt och grädde vräkte vi på också :D

Visade sig att dom hade en massa svenskt godis, som Djungelvrål, Gott & Blandat, Ahlgrens Bilar, Marabou Choklad och lite annat. Och oh, ja, Läkerol Salmiak, mina favvoläkerol! Dessutom hade dom både sill och knäckebröd och prinsessbakelser och köttbullsmackor och kanelbullar och... ja, allt möjligt. Mycket av det här finns ju på Ikea, men det är ganska långt att ta sig dit. Det här stället ligger ju liksom på gångavstånd, jag passerar det när jag går till stan. Så det var inte sista gången jag var där!

Glömde kolla efter chips, men jag ska absolut fråga dom om dom inte kan köpa in lite Estrellas Grillchips! Mums!!!



GLAD!!! :D

Usch, nu hade jag en kackis vid mina fötter, och ingen bugsprej har jag kvar... :(
Måste ta och skaffa den där "bugspray-bomben" snart! Är trött på att det krälar och kryper hela tiden. Men som tur är så är det bara små kackisar nuförtiden. När jag flyttade in här var det såna där stoooora saker! Men mitt sprejande har väl gjort nån nytta iallafall :)

Nu är det homework som gäller! Är inte helt sugen på det, men det måste väl göras antar jag...


Kommentarer
Postat av: Panki

Åh, vofflor, det ska jag äta i morgon, läääängtar!

2010-03-26 @ 07:46:24
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0