takfix

Nu är det nån snubbe på väg hit för att kolla på taket. Jag hoppas verkligen att dom hinner fixa det snabbt så att det inte ska behöva springa karlar här varenda dag i en veckas tid eller längre. Jobbigt att inte ha fri tillgång till sin dusch liksom...

Och så är Jarrod på väg hit! <3 Har inte sett röken av honom på hela helgen, så det ska bli mys!



Den här tröjan sitter på en kille som heter James. Tycker den skulle passa VÄLDIGT bra på mig! Undrar varför jag är så himla frusen av mig, det är inte normalt! Och det är så himla kul i det här landet, när jag klagar över hur mycket jag fryser. Vet inte hur många gånger jag fått den här reaktionen: "men du är ju från Sverige, du borde väl vara van!" Men det är ju som jag säger... jag är född i fel land!!!

Nu kom taksnubben hit och kollade. Verkar inte som att dom kommer börja göra nåt idag. Iallafall inte med taket i våran lägenhet, utan dom börjar nog ifrån utsidan. Vilket är logiskt, för det är ju där läckan är :)



Kommentarer
Postat av: Danil

Åh haha! Kom till Thailand! :D Här behöver man inte frysa!

2010-06-02 @ 12:42:44
Postat av: fiafidolin

Åhh, det skulle jag gärna göra! Vill ha värme!!!

2010-06-03 @ 07:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0