Mmm, BeerLao

Sitter här och avnjuter en iskall BeerLao. Det är min favvoöl när jag är i Asien. Och jag måste väl säga att den är aningen lite godare när man är på semester i Laos än vad den är här i mitt kök en vanlig söndagseftermiddag. Men den är fortfarande god! Och jag blev SÅÅÅ glad när jag hittade den på bottle shopen igår :)

Igår hade vi tattoo session hemma hos Shane. Jarrod hobbytatuerar och både jag, Shane och Jarrod själv fick varsin ny :)



Shane var först ut. Han fick en tatuering föreställande ett tassavtryck av sin hund som gick bort för ett par veckor sen.



Sen var det min tur att få mina ringar som jag velat ha ett bra tag nu. Är av nån anledning väldigt förtjust i ringar, det är nåt med formen som tilltalar mig...



Sist men inte minst var det Jarrods tur. En något awkward position, men det gick bra och blev superbra! Han gjorde dock bara konturerna nu och ska fylla i med färg en annan gång.



Max övervakade det hela. Han är Shanes supersöta och coola bebis :)


Nehej, tillbaks till skolarbete!


Kommentarer
Postat av: Panki

¨Ringar... kommer att tänka på din plånbok :-) Lägg upp bild sen när den är läkt

2011-04-20 @ 09:50:04
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0