Mitt jullov i bilder...

Skrev ju förut att jag skulle blogga om julen. Det var ju ett tag sen nu, men jag tänkte att jag kunde ju visa lite bilder ifrån mitt jullov.

(en liten parentes bara: ni skulle sett mig på rullisarna igår, jäklar vilken fena jag har blivit!)



Dagen före julafton kom pappa och Eva hit.
Dom hade då redan varit och semestrat ett tag i ett regnigt New Zealand.



På julafton åt vi middag uppe i Sydney Tower. Det är en rund restaurang som snurrar, så man ser ut över precis hela Sydney. Dyrt som attan, och för att vara ärlig så är det nog mest utsikten man betalar för... Inte för att det är något som helst fel på maten, tvärtom, men man kan få lika god mat på en billigare restaurang!



På juldagen åkte vi till Bondi Beach. Där var det "hårda" regler. Dom hade spärrat av så man var tvungen att gå igenom en kontroll för att komma ner på själva stranden. Dom kollade igenom väskorna efter alkohol och glasflaskor.
Hade lite kul åt ett gäng "glada" grabbar som var med på bussen dit, dom hade nämligen med sig en hel del alkohol, hahaha!



Vi kom dit relativt tidigt och då var det inte SÅÅ mycket folk där. Det trillade dock in en hel del under dagen. Det här är när vi är på väg därifrån.



Ett par dagar senare, på min favoritpub Old Fitzroy.



Ett par dagar före nyårsafton hade vi "familje-bbq" på våran takterass.
Här posar jag och pappa framför utsikten :)



Jarrod, hans bor Adam och deras mamma.



Våran papegojkompis fick också vara med på ett hörn :)



Hinner inte visa fler bilder för den här gången, för nu ska jag rusa till skolan.

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Panki

Härligt med familjebesök! Du ser så himla fräsch och lycklig ut!

2011-01-22 @ 09:36:57
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: fiafidolin

Tack <3

Ja, jag känner mig lycklig! Men inte så himla fräsch... ;)

2011-01-25 @ 08:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0