Musik i SommarSverige

En sak jag saknade mycket när jag var i Australien var att gå på spelningar och mysiga klubbar. Såklart det är spelningar även där, men jag känner ju inte till dom här små Australiensiska banden och stora konserter hade man ju inte råd med när man pluggade.
Men man kan säga att jag har tagit igen det nu sen jag kom hem till Sverige igen! :D
Lista på spelningar jag sett den senaste månaden:
  • Dupont
  • The Windupdeads
  • Kalle Baah
  • Ziggy Marley
  • Alice Cooper
  • Pernilla Andersson
Ikväll spelar Dan Reed på Grönan och det hade ju varit lite kul att gå dit, men jag börjar jobba kl 22:10. Det betyder att jag i så fall måste gå dit i arbetskläder och släpa på tunga jobbväskan. Det orkar jag inte...



Bilden är tagen när vi var och såg Ziggy Marley på Gröna Lund


Idag börjar nedräkningen på allvar. Idag är det exakt en månad kvar tills Jarrod landar i Sverige! En månad går ju supersnabbt :) Nu har han själv börjat säga att han inte tror att han kommer att vilja åka härifrån när han väl är här. Jag håller ju på och hjärntvättar honom redan nu, berättar hela tiden om hur awesome Sverige är, hehe :)

Till helgen blir det Linde. Broren är på ingång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0