*** Glad Midsommar ***

Jaha, då har jag varit hemma ett tag då... Tanken var inte att sluta blogga bara för att jag åkte hem till Sverige igen. Jag vill fortsätta och jag vill verkligen vara mer aktiv. Får väl se hur det blir helt enkelt.

Här i Sverige var ju det mesta sig likt. Förutom ett jättehål på Sergels Torg som inte fanns där när jag åkte ;)



Saknaden efter Jarrod är ENORM och jag har bestämt att när han kommer hit och hälsar på så tänker jag inte låta honom åka hem igen! Såhär kan vi ju liksom bara inte ha det!!! Tänker på honom konstant, och vi försöker prata så ofta vi bara kan. På skype mest då eftersom det är gratis. Ibland känner jag mig glad för att jag ändå har honom i mitt liv, men ibland är jag bara ledsen för att jag inte har honom hos mig... Upp och ner!

Men det har varit kul att träffa vänner igen. Och familj också såklart! Fast jag har bara träffat halva familjen än så länge. Åker ner till Skåne och hälsar på pappa senare i sommar. Med Jarrod <3

Första helgen hemma kom några av mina finaste vänner hit och invigde balkongen med mig. Och jag fick presenter :)



Och imorgon är det midsommarafton. I min pessimistiska värld betyder det att vi nu går mot mörkare tider... :(
Ska inte fira så mycket, jobbar till 16.30 och sen börjar jag kl 6.00 på midsommardagen, men jag ska iallafall hem till Anna och grilla lite.

Glad Midsommar!!!

För ett halvår sen var det "midsommar" där jag befann mig då, och då såg det ut såhär:


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hey! Vad är det för hål i plattan? Jag ser det inte. :D Men det ser annorlunda ut på nåt sätt! Ah, jag får kolla när jag kommer hem... Kram!

2011-07-09 @ 07:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0