Februari - Swisch!!!

Det går undan! Februari har varit rätt händelselös tycker jag, är väl kanske därför jag varit så dålig på att uppdatera här. Och kanske därför det gått så fort också, alla dagar ser likadana ut.
Upp fem, ut på morgonpromenad, gå till skolan, komma hem, pyssla lite, äta, glo på tv, sova...
Helgerna är inte så mkt mer händelserika tycker jag.
Fast förra helgen var riktigt nice :)
Fredagen: Coastal Walk mellan Coogee och Bondi, hängde lite på Bondi Beach och slappade ett tag och sen tog vi några öl på en mysig pub.
Lördagen: Strandhäng i Nielsens Park, riktigt nice!
Söndagen: En tur till Ikea, åt laxmacka och shoppade en massa choklad.

Har nu en gång för alla konstaterat att om jag nån gång ska bo i hus, så inte tusan blir det i Australien iallafall. Det här är en vanlig "trädgårdsspindel" och dom finns ÖVERALLT!!!



Och snart lämnar jag ungdomen och kliver in i lägre medelåldern... Eller nåt sånt. Hur som helst har jag nog aldrig haft sån åldersnoja som nu. Det är inte kul alltså.
Fast själva grejen att fylla år är ju kul :) Ska få min födelsedagspresent av Jarrod på lördag: en konsert i Operahuset! En symfoniorkester från Tyskland som ska spela lite Bach, Tjaikovskij och Vivaldis "Sommaren". Kommer bli helt fantastiskt tror jag!

Tyvärr visade det sig att det är samma dag som Mardi Gras (för dom som inte vet så är det som Pride paraden i Stockholm, fast enormt mycket större), vilket ju är lite synd. Men jag tror vi kommer hinna vara med på det också.

Här är vi i bilen på väg hem från Ikea:





Kommentarer
Postat av: Panki

Upp 5??! My god va du e duktig!!! Jag satt i morse och kände mig död kl 05,30 och tyckte synd om mig själv. Emelie brukar vakna där omkring. Men så kom jag på att fan, det är ju typ då "vanliga människor" går upp när dom ska till jobbet.

Men ändå, du är grymt duktig som är så hurtig!

2011-03-03 @ 08:36:34
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: leopardia

hmmmm, så en är medelålders alltså?! du har alltså gått runt och kallat mig för en kvinna i medelåldern i 2 år nu... "jag har en kompis som är i medelåldern"?!

då vill jag bara säga att du har Niklas Strömstedt i din skivback!

2011-04-02 @ 01:23:58
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Postat av: Fia

Hahaha!!! Jomenvisst är du i medelåldern nu, du är ju i det närmaste 40, skulle liksom kunna ha barn som är 20 år ju... Sug på den karamellen! ;)

2011-04-11 @ 08:30:43
URL: http://fiafidolin.blogg.se/
Postat av: leopardia

Hehe... DET skulle jag kunna ha, men hum hum, Niklas i skivbacken, DET har jag inte!

2011-04-12 @ 01:42:51
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Postat av: Fia

Hahaha, nej, jag kanske borde överväga att sälja den faktiskt! Hmm, om det nu finns nån som vill köpa...

2011-04-17 @ 07:38:21
URL: http://fiafidolin.blogg.se/
Postat av: leopardia

Hehe, typ min mamma kanske...

2011-04-18 @ 22:48:18
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0