BioFia

Det har blivit rätt mycket bio på sista tiden. Men det är ju inte så att man kan hänga på beachen, så vad ska man göra liksom...? På tisdagar är det dessutom halva priset.
I måndags var vi alltså på förhandsvisningen av Grown Ups. Den var kul. Inte så man behöver rusa till biografen kanske, men helt ok.

Och igår var jag, Jarrod och Andrea och såg Shrek. Också kul. Såklart, för det var ju Shrek :) Men helt klart inte den roligaste Shrek-filmen jag sett. Men lite coolt att den var i 3D. Plus att vi såg den på VMax, vilket innebär lite större skärm, lite bättre bild och lite bättre ljud. Man undrar ju varför inte alla salonger kan vara "lite bättre"...

Idag regnar det. Massor. Inte kul :( Av nån anledning tyckte jag dessutom att det var en bra idé att följa med Sandra på stan för att möta en tjej som kanske ska hyra rum i lägenheten där Sandra bor. Knata omkring på stan i sånt här pissväder är ju liksom ingen höjdare...

Men nu är jag hemma, har ätit lite mat och krypit ner i sängen under mitt varma, goa duntäcke :) Ska ligga här och götta mig lite tills det är dags att gå ut i skitvädret igen. Ska till gymmet när Andrea kommer hem från jobbet.

Tack och hej, leverpastej.

Skål!

Skål!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0