jahadå

Nog hittade jag en stor kackis morgonen efter förra inlägget. Den låg visserligen död på golvet, men den måste ju ha promenerat dit innan den dog liksom...
Jag sprejade lite på den för att vara säker, för det kan man liksom aldrig riktigt vara när det gäller kackisar. Dom kan ligga på rygg och se döda ut hur länge som helst innan dom plötsligt hoppar upp och börjar traska runt som ingenting!

Nä, jag har faktiskt inte tid att skriva mer nu, för snart kommer Jarrod hit och då är det puss som gäller! :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Men du... gällande kackisar och att dom ligger på rygg. Varenda jävla kackerlacka vi hittade i Spanien låg på rygg och sprattlade. Då sprayade kevin på dom tills dom dog. Vi trodde att det fanns något som hade sprayats innan som gjorde att dom halvdog först... men det är ett naturligt beteende alltså? Herregud! Jag är tacksam för att dom låg på rygg och inte kunde springa iväg... äckel är vad dom är!



Hoppas ni inte får in fler. Jobbigt!



Puss

2010-06-17 @ 07:27:19
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Panki

Hahaha, minns du Otto? Vi vågade lixom inte borsta tänderna!

2010-06-17 @ 08:15:07
URL: http://pancake.webblog.se
Postat av: Fiafidolin

Tess: Kan hända att dom fått nåt i/på sig som gjort att dom låg på rygg halvdöda :) Men jag har sett det betéendet hos kackisar många gånger. Första gången när jag och Annica var i Thailand. Han låg på rygg i säkert en hel dag nedanför min säng (vi vågade såklart inte göra nåt utan lät den ligga) och så plötsligt började han vandra runt! Huu!!!



Panki: Japp, minns Otto mycket väl :) Han följde ju efter oss runt halva Thailand ju! :D

2010-06-21 @ 05:50:56
URL: http://fiafidolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0