Flytt på G?

Har precis varit och lämnat in ansökningspapper på en lägenhet.
Den är helt perfekt för mig och Jarrod! Och hans lilla hund får plats också :)
Var på visning igår och blev såld! Tyvärr är man ju inte direkt ensam på en sån visning, så chansen är ju inte så jättestor... Men ÅÅÅHHHH vad jag vill ha den!!! Mitt i stan (nästan vid Circular Quay), lagom stor med plats för både säng och soffgrupp och så en pool på taket:



Ser rätt nice ut va?

Och hyran är helt ok också, mindre än vad lägenheten jag bor i nu kostar.

Så just nu ser mitt liv ut såhär: lägenhets letning och plugg. Och så ett bröllop imorgon! :D
Antar att jag lägger upp lite bilder därifrån efter helgen.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Tess

man verkar verkligen kunna bo hur nice som helt för inga pengar alls i Australien! :)Hoppas ni får den! Håller tummarna för er! Puss

2010-08-13 @ 09:55:48
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: loppan

Shit, imorn alltså - hälsa och gratulera!

2010-08-13 @ 21:51:24
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Postat av: Fiafidolin

Tess: "inga pengar alls" stämmer inte riktigt. Här är svindyrt!!! Hörde att Sydney är typ 3e dyraste staden i världen att leva i. Vet inte om det är sant, men det kan jag tänka mig...

Tack för tumhållningen :) puss



Loppan: Ja, shit, ser så mkt fram emot det! :D Det ska jag göra!

2010-08-14 @ 00:55:32
URL: http://fiafidolin.blogg.se/
Postat av: Cilla

Ser helt underbart ut ju!!! värsta lyxiga lixom! Smakar det kostar det!

2010-08-19 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0