Hej Sooolen!!! :D

Alltså det är värsta våren ute! Nästan tom så att det känns som sommar. Svensk sommar då alltså... :) Lovely!

Fast såhär trist ser trädet utanför mitt fönster ut:



Som tur är är det ju inte som hemma, det har bara sett ut såhär den senaste månaden och kommer antagligen att börja grönska snart igen. Plus att det är ju inte alla träd som ser ut såhär. Dom flesta, både träd och buskar är gröna året om :)

Kastar in en nostalgibild här också:



Saknar så himla mycket!!! Världens bästa syster och Adam.
Sydney känns fortfarande lite tomt utan dom... :(

Nu ska jag ägna resten av dagen (igen) åt att plugga. Gjorde ett riktigt svårt prov idag, fick 55% rätt och man måste ha 80%. Som tur är får man göra det igen, så det ska jag göra nu. Plus ett till prov, som jag hoppas är lite lättare... Skönt att allt vi gör just nu är online så man kan jobba hemma.

Hm, nåt avsnitt av Lost ska nog hinnas med också :)
Och så har jag börjat försöka gå in mina nya skor. Kom på att jag nog vill ha dom på lördag nästa vecka. Det är en väldigt speciell dag då, jag ska nämligen bli en sister-in-law rikare! :D


Kommentarer
Postat av: tess

Oooooh, nalkas det bröllop? :)

Bara att gå in skorna. Lite grann varje dag borde göra susen. Puss Puss och sätt dig och plugga nu!

2010-08-04 @ 13:39:13
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0