storm

Det var visst nån sorts storm inatt, för när jag gick till skolan i morse låg det skräp, stora trädgrenar och palmblad överallt på gatorna. Nu är det lite blåsigt (särskilt här i Kings Cross, men här är det alltid lite blåsigare än nån annnastans) men solen skiner och det är riktigt fint :)
Känner att det är på väg åt rätt håll! Det är väl inte riktigt vår än, men den kallaste tiden är nog definitivt förbi. Så skönt!

Har inte mer att berätta om idag än igår, men jag tänkte visa mina två senaste inköp :)

En supercool spindelring som jag bara inte kunde motstå:


Ett par skor, köpta på REA, som jag ska använda så fort det blir lite varmare ute:



Har varit sugen på Nutella i flera dagar och just som jag satt här, och kände mig lite chokladsugen efter lunchen så kom det upp en Nutella reklam på tv... Måste nog gå och köpa mig en liten burk tror jag :) Tycker jag kan få unna mig det, har tänkt att ägna resten av dagen åt plugg och inget annat, och då behöver man ju nåt uppiggande!

Hurra, jag är igång med bloggandet igen! Om det nu bara kunde hända nåt kul som jag kunde berätta om...


Kommentarer
Postat av: tess

Hurra för bloggandet!!! :)

Fina grejer du har köpt... fast ringen är lite läskig, tycker jag. Haha!



Puss

2010-08-03 @ 14:37:56
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Panki

Ascool ring och snygga skor!

Är man så duktig som du å pluggar å står i, då fååååår man unna sig! Eller rättare sagt, då SKA man unna sig!

2010-08-03 @ 21:06:37
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Karin

Supersnygga!!!



PUSS

2010-08-04 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0