försmak

Har varit hemma hos Andrea och byggt på min Miss Piggy-kropp. Jäklar vad mätt jag är!!! Hon är ju så rolig också, efter att vi har käkat tills vi storknat så går hon ut i köket och stoppar in en paj i ugnen! Hjälp liksom! Men det är ju bara att äta och se glad ut :) Var tom tvungen att tacka nej till ett till glas vin, bara för att jag kände att jag inte skulle få plats med det i magen. Det säger inte lite!

Hur som helst, här kommer ett smakprov på vad som komma skall:



Ser fram emot imorgon, fredag. Efter skolan kommer Jarrod hit. Vi ska gå och bowla och sen ska vi träffa min kompis Marie. Hon ska flytta hem till Kanada igen, så vi ska träffas och säga hej då. Det känns lite sorgligt. Antar att det blir sista gången vi träffas... Vad är oddsen att vi kommer befinna oss i samma del av världen samtidigt igen...? Nog för att hon reser mycket och jag kommer förhoppningsvis att göra det, men ändå...

Näe, nu är det bingen som gäller!
G'natt!


Kommentarer
Postat av: Panki

Hihihi va söööööt du är!

2010-06-03 @ 20:53:12
URL: http://pancake.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0