träningsvärk

Nej, jag har inte träningsvärk, men jag kommer att få! Har precis varit på gymmet med Andrea. Provade en sån där boll för första gången. Gjorde sit-ups på den och jäklar vad bra det var! Så den blir det fler gånger, garanterat!

Har väl som vanligt inte så mkt att skriva om... I fredags var jag och Jarrod hemma hos Clas och Sara, käkade god mat och spelade wii halva natten. Lördagen spenderades i sängen med ett gäng dvd-filmer. Gick upp på kvällen nån gång när vi blev hungriga. Mötte upp lite folk och gick och käkade $10-steak på Sugar Mill. Yummy!

Kom på idag att jag faktiskt inte frysit så förskräckligt på sista tiden. Skönt! Har iofs varit rätt fint väder ett tag nu. Men idag är det lite regnigt...
Ska på bio ikväll. Sara har biljetter till förhandsvisningen av Grown Ups. Har ingen aning om vad det är för film, men det är med Adam Sandler så jag har iallafall en liten förhoppning om att den ska vara kul. David Spade är med i den också, så det kan ju bara bli lyckat :)

Nej, nu är det dags att kolla på Days of our Lives! :D



Jarrod och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0