I'm singin' in the rain!

Hjälp vad det regnar!!! Skönt att jag inte behöver gå utanför dörren mer idag. Har bäddat ner mig i sängen och här tänker jag stanna. Har planerat att ägna resten av dagen åt:
1. kolla runt på internet: läsa bloggar jag inte hunnit läsa på ett tag och svara på lite mail och så (skäms för att jag varit så dålig på att höra av mig till folk och för att jag inte uppdaterat min blogg på en hel vecka...)
2. läsa bok: håller på och läser Midvinterblod av Mons Kallentoft, är på sluttampen nu så jag ska försöka läsa ut den.
3. kolla film: det är ett måste när det är sånt här väder, hade besök av en av Wendys arbetskamrater igår och han la över en film på min dator som han tyckte jag skulle se.
4. plugga lite: sparar det viktigaste till sist :) Imorgon är sista dagen på det här blocket, vilket betyder att dom uppgifter som inte är inlämnade ska lämnas in plus att vi har ett litet test. Jag är typ klar med det mesta och tror att jag har rätt bra koll på dom grejer som vi har prov på.

Antar att jag varit dålig på att uppdatera här för att det helt enkelt inte finns nåt att skriva om... Har inte gjort något speciellt och inget särskilt har hänt.



Man kan ha mycket kul med dreads :)
Sara och jag på ett reggae-hak i Glebe.

Haha, ja det var väl allt jag hade att bjuda på. Hör väl av mig om en vecka igen och berättar om vädret...
Ni som befinner er hemma i Sverige, se till att njuta av sommaren och värmen som ni förhoppningsvis har!



Kommentarer
Postat av: tess

Mysigt med regn!!! ;)



Jag såg inte att det var du på bilden först... haha! Snyggve! Puss

2010-05-26 @ 12:58:05
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: cilla

Man behöver inte alltid ha något att skriva om när man ska blogga, ibland kan man bara ordbajsa lite.. :)

2010-05-26 @ 23:00:19
Postat av: Panki

Ibland kan regninga dagar verkligen vara mysiga :-)Här är vädret bra varrannan dag typ.

2010-05-27 @ 08:22:20
URL: http://pancake.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0