molnfri himmel, 26 grader :D

Vad hände liksom?? Dom lovade 26 grader i Sydney idag, men jag tänkte att det nog ändå skulle vara lite kyligt i luften, sådär som det varit den senaste tiden. Det är ju ändå höst, nästan vinter... Men icke! Shit alltså vilket underbart väder vi har idag!!! :D

Passande nog hade våran lärare planerat in en liten excursion idag, så vi har ägnat skoldagen åt att vandra runt i Sydney. Hade delats in i grupper och varje grupp hade olika områden att berätta om för dom andra. Som tex Botaniska Trädgården och Operahuset m.m. Jag, Sandra och Noble hade The Rocks, vilket var avslutningen på dagens utflykt.

Efter det gick jag och Sandra och käkade lunch vid Circular Quay, och nu är jag hemma för att förhoppningsvis plugga ett par timmar innan jag ska gå till Clas och Sara och träna lite på gymmet och käka middag.

Lite bilder ifrån dagen:



Klassen samlad i Hyde Park. Svenskarna i mitten :)




Sandra och jag, Hydepark.




Älskar dom här fåglarna, dom är ju så coola! :)




Vackra Harbour Bride och Opera Huset, sett från Botaniska Trädgården.




Underbara, vackra Sydney <3




Noble och Sandra håller låda i The Rocks :)




Kommentarer
Postat av: tess

Det ser verkligen asnice ut i Syndey!

Jag säger som jag brukar "jag vill också vara däääär"!



Puss

2010-05-11 @ 10:16:58
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: fiafidolin

Det ÄR asnice och du BORDE vara här! :)

Puss

2010-05-11 @ 15:56:18
URL: http://fiafidolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0