tråklördag

Usch vilken trist dag jag har haft idag. Har verkligen inte gjort nåt! Jo, jag har pratat med mamma och Karin på Skype, det piggade upp mig lite :) *saknar*
Annars har jag spenderat dagen i sängen och kvällen framför tv:n

Igår var jag och Jarrod på Ikea. Åt köttbullar i deras restaurang och sen gick vi och botaniserade på matavdelningen. Dom hade inte så mycket som jag ville ha, men jag köpte iallafall en burk sill i gräddfil, knäckebröd och en påse salta fiskar.
Fortfarande är den enda chips dom har Estrella Dillchips 50% less fat. Vem är ens intresserad??! Om jag vill äta chips så vill jag väl inte ha nån sorts "smalvariant", då kan jag lika gärna vara utan!
Så nu funderar jag på vem jag ska maila, Ikea eller importören? Antagligen lika bäst att maila båda. Vill verkligen ha mina grillchips!!! :D

På kvällen gick jag över till Andrea, käkade pizza, drack lite vin och kollade på tre filmer. Det tog halva natten. Så nu har jag äntligen sett Baksmällan och jag kan ju säga att det kan vara en av dom roligaste filmer jag sett!!! Man fick verkligen skratta! :D
Såg även Funny People (den var not funny!) och Sleepwalker (vilket kan ha varit den mest meningslösa film ever! Däremot en riktigt duktig tjej som spelade den unga flickan, alltid nåt positivt).

Har inga nya bra bilder, så jag lägger in en gammal istället:



Bilden är tagen i februari, när vi promenerar över Harbour Bridge. Karin använde paraply för att skydda sig mot solen, men det blåste lite väl mycket där uppe på bron...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0