Är lite ledsen...

Usch usch usch, känner mig så ledsen....
Inte en dag går utan att jag tänker på att jag snart ska åka hem :( Tro mig, jag längtar verkligen hem. Familj, vänner, min lägenhet, Stockholm... Men tanken på att lämna Jarrod får mig att dö en smula inombords... Och nu har jag kommit till det stadiet att jag gråter lite varje dag när jag tänker på det. Stackars Jarrod, kan inte vara kul att se mig så ledsen hela tiden...

För honom är det förresten ännu jobbigare.
Hans mamma ska flytta till Queensland - visst, samma land, men ändå inte direkt runt husknuten precis.
Hans bror ska flytta till New Zealand - visst, grannlandet, men verkligen inte inte runt knuten.
Hans bästa vän ska få barn - visst, han finns ju kvar här, men kommer ju ha fullt upp med bebis.
Jag flyttar till Sverige - och ja, det vet vi ju alla att det är inte i närheten av nån husknut alls!
Och som grädden på moset var han ju tvungen att lämna bort sin hund för ett tag sen.



Fast jag är inte bara ledsen. Som här, i Bondi, då var jag glad :)
Sommaren är nog här nu tror jag. Igår var det verkligen varmt! Även på kvällen när solen gått ner :D
Jag och Jarrod gick till Best Thai och köpte take away. Panang Curry. Yummy!!! Tog med den och ett par kalla öl upp på takterassen och satt där och myste medans det blev mörkt ute. Älskar utsikten över city!
Sen kom myggen. Då gick vi in.

Lite senare tog vi en kvällspromenad bort till WowCow. Dom har världens godaste glass!!!
Och det bästa av allt är att det inte är glass, utan "super chilled yogurt" i olika smaker (98% fat free!). Original smakar rätt mkt som yogurt och är supergod, fräsch. Sen finns det choklad, banan, passionsfrukt, hazelnut, coffee osv. Och dom smakar helt ljuvligt! Choklad och banan (smakar verkligen banan!) är supergoda att blanda. Men min favvo är hazelnut! Mmmmmm!!!!

Så ja... det är ju en sak (bland alla tusen andra) som jag kommer att sakna när jag åker härifrån...



Ikväll ska jag leka med Sara :)
Clas ska träffa Micke och Jarrod ska träffa Shane, så jag och Sara ska hitta på eget.
Pratade om att gå till No Name, men vi får se vad som händer.

Näe, ska rycka upp mig lite och käka frulle. Klockan är nio och jag har varit uppe sen fem! Så är det när man har morgonpigg pojkvän. Men imorgon är vi båda lediga så då blir det nog sovmorgon till åtta eller så ;)



Kommentarer
Postat av: Panki

Men lilla trollet, inte va ledsen. Njut av tiden du har kvar ist! Var i nuet, slösa inte bort tid och energi på att deppa över det som kommer sen.

Du kommer ju inte hem för gott antar jag. Kom hem, styr upp och fixa så att du kan åka tillbaka. Ett par månader går fort, sen ses ni igen :-)

Puss

2010-10-15 @ 08:17:36
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0