Ryyyyys!!!!!

Den här gången var det ingen dröm/inbillning...
Låg i sängen i morse och försökte vakna till, Jarrod satt bredvid och drack sitt morgonkaffe. Så tittade jag upp på väggen, ovanför garderoben och DÄR!!! satt en Huntsman! Nästan lika stor som min hand!
Hyperventilerade och kallsvettades medan Jarrod tog en burk och fångade äckelspindeln och kastade ut honom. Aggro var han också, intog värsta hotfulla positionen när Jarrod närmade sig!

Ja, sen var jag ju vaken kan jag ju säga...
Och jag är såååå glad att Jarrod inte hade hunnit gå till jobbet än. Vet inte vad jag hade gjort om han inte varit hemma.
Så nu har jag förbjudit öppna fönster i våran lägenhet innan vi skaffat out door bugspray och myggnät. Vill inte ha en sån där jäkel till i mitt hem!

Det var ju en av dom bra grejerna med mitt förra hem. Visst, det var många kackerlackor, men jag såg ju aldrig några spindlar, vilket jag var jättetacksam för.

Tur iallafall att dom inte är farliga.

Nu ska jag gå till skolan och försöka koncentrera mig på MYOB-accounting. Sista rycket nu, imorgon är det prov. Och sen är ännu ett femveckors block till ända, nästa vecka får vi nytt schema och nya ämnen.



Kommentarer
Postat av: Tess

Baksidan med Australien är ju helt klart spindlarna. Lycka till med skyddsinstallationerna :) puss

2010-09-16 @ 07:13:28
URL: http://Www.tessconfidential.blogspot.se
Postat av: Fiafidolin

Ja, nu har jag verkligen fått uppleva det som varit min värsta mardröm hittills! Alltså kackerlackor kan jag leva med, även om dom är äckliga, men bautastora spindlar... jag vet inte... det är liksom inte okej nånstans!

2010-09-16 @ 11:05:18
URL: http://fiafidolin.blogg.se/
Postat av: Panki

Men gud! Tur ändå att du inte är lika rädd som du var tidigare!

2010-09-16 @ 11:25:09
URL: http://pancake.weblogg.se
Postat av: Karin

Säker på att det inte var en sån där funnel web, som typ ställer sig på bakbenen och morrar om man kommer i närheten?

2010-09-17 @ 11:04:19
Postat av: Leia

Jag maste nog saga att jag skulle hellre ha spindlar an kackerlackor.. Sen fick man ju lite spindel-erfarenhet i England med A, haha

2010-09-18 @ 05:12:31
URL: http://leia.webblogg.se/
Postat av: Panki

TUR att du bor med J så att han kan rädda dig :-)

2010-09-19 @ 18:04:52
URL: http://pancake.weblogg.se
Postat av: Jenny Pedersen

jag får rys bara jag läser!.. brrr..

2010-09-22 @ 09:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0