Totally Lost

Alltså jag har kollat så mycket på Lost på sista tiden att jag tom DRÖMMER om det på nätterna. Inte så att jag är på ön eller så, men jag hänger med Kate, Sawyer, Jack och dom andra. Vi är polers liksom ;) Det är nog tur att jag snart kollat klart på det, för jag håller på att bli allvarligt skadad, hehe...

Idag har Jarrod varit och skrivit på kontraktet för lägenheten! Jag satt i skolan och skrev prov (som jag för övrigt tror gick helt ok) så jag kunde inte gå dit. Jag får skriva på på lördag istället, när vi hämtar nycklarna.
Shit alltså, jag kan knappt bärga mig!!! Bara tre nätter kvar i den här lägenheten, sen bär det av! :D

Samtidigt börjar paniken växa. Har en knut både i magen och i bröstet nästan konstant. Antar att den i magen är paniken medans den i bröstet är nån sorts ångest. Snart är det bara fyra månader kvar... Kan inte fatta vad tiden går snabbt! Önskar jag kunde stanna kvar här... Ett tag till iaf. Men vad jag än bestämmer mig för att göra i framtiden så MÅSTE jag verkligen åka hem först. Det är riktigt jäkla jobbigt...

MEN! Det hela lättas upp lite av att det idag officiellt är den första vårdagen här. Och det märks! Tror att idag var första gången på länge som jag inte blev kall om händerna när jag gick ut. För även om det har varit varmt i solen förut så har det ändå varit lite kyligt i luften. Men idag var det verkligen VARMT! Härligt! :D

Bara för att det inte ska bli ett "bildlöst" inlägg kastar jag in en gammal bild här.
Jag och mina syskon, Karins sista kväll här i Sydney...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0