<3 SOMMAR <3

Ni vet såna där härliga, lediga sommarmorgnar, när man vaknar upp av sig själv, solen skiner utanför fönstret, man hör fågelkvitter och trädsus, en sval bris kommer in genom det öppna fönstret, en fluga surrar svagt mot ett fönster nånstans...
Man sträcker på sig och bara känner hur härligt det är och man ligger kvar en stund och bara njuter och funderar lite över vad man ska göra med sin lediga dag...

Så hade jag det idag :)

Och så tänker jag på att jag egentligen skulle ha varit på väg hem till Sverige nu...
Usch och fy för den tanken! Är så glad att jag bestämde mig för att stanna ett tag till. Hade ju ingen biljett bokad, så jag vet inte exakt vilket datum jag skulle ha åkt. Men planen från allra första början var att åka direkt efter att skolan var slut och då stanna till nån vecka eller två i Thailand, som jag ju gjorde på hitvägen.
Men sen träffade jag Jarrod och då bestämde jag mig för att stanna här så länge som möjligt och istället åka raka vägen till Sverige, så jag antar att det skulle ha varit nu i dagarna.
Det är en otäck tanke!

Såna här morgnar blir extra mysiga när jag tänker på det, hur nära det var att jag skulle gått miste om halva sommaren här i Sydney...



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3




Kommentarer
Postat av: Panki

Men gud så härligt du har det! Njuuuut!

2011-01-22 @ 09:38:44
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0