My Graduation!

Jag har ju inte berättat att jag tagit examen! :)
Det var ingen riktig, för vi hade inte fått våra betyg än och så, men det var en kul grej. Man fick bjuda in föräldrar och så var det lite tal och så bjöds det på lite lunch efteråt.



Här tar jag emot mitt "Graduation Certificate". Ett papper mest bara för att vi skulle ha nåt att "ta emot" alltså, själva betygen kommer senare.



Pappa och Eva var med :)

Så nu är jag klar med min Travel & Tourism-utbildning och har påbörjat min 20 veckor långa utbildning i Marketing. Än så länge verkar det helt ok. Marketing är väl inte riktigt min grej, men kan ju aldrig vara fel att ha i bagaget ändå.

Nej, nu ska jag gå upp och sola lite på takterassen. Det är alldeles för fint väder för att sitta inne!


Kommentarer
Postat av: Panki

Hihi, gud så söööööt du är!! Va kul att Pappa och Eva var där just då!

2011-01-22 @ 09:37:50
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Vad fin!!

2011-01-24 @ 19:00:07
URL: http://www.anneke.glowingminds.co.uk
Postat av: fiafidolin

Hihi, tack :)

Jag kände mig lite fånig i den där utstyrseln, men mest var det bara kul!

2011-01-25 @ 08:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0