Mer spökerier

I natt hände nåt oförklarligt igen.

Igår kväll låg vi i sängen och kollade på tv. Det var varmt, så Jarrod gick upp och satte igång takfläkten. Vi har en kontroll till den som vi har sitter i en hållare på väggen. Jarrod tryckte igång fläkten när den fortfarande satt kvar i hållaren och sen gick han och la sig igen.
När jag vaknade i morse låg kontrollen i sängen bredvid min kudde!
Vi har gått igenom det här så många gånger nu, vi vet med 100% säkerhet att Jarrod inte tog kontrollen ur hållaren och ingen av oss har rört den efter det. Scary...

Har inte lagt in nån bild på ett tag, så här kommer en bild på en fin julgransdekoration som jag fick av Sam häromdagen :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Jadu... sådana där småsaker är det som får en att undra mest. Häromdagen berättade Kevin att hans nyckelknipa var i tre delar och att nycklar bytt plats på nyckelknipan som han själv inte brukar ha det på. Det har hänt en tidigare nyckelgrej här hemma för ca ett år sedan. Då var det en morgon som han gick upp och såg sin nyckelknipa helt itutagen... alla delar var frigjorda och låg uppradade bredvid varandra på köksbordet. han trodde först det var jag som gjort det men det var det alltså inte. Och nu hittade han då sin nyckelknipa (i fickan) i tre olika delar och med ombytta platser. Sjukt märkligt! Kram

2012-11-11 @ 10:22:50
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Postat av: Panki

Oh vad spännande med spöken :-)
Å Tess, jag minns den där nyckelhistorien, va galet att det hänt fler nyckelgrejer!!

2012-11-11 @ 22:38:11
URL: http://pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0