Bloggilliblogg

Fick ett meddelande om att det var dags för mig att "bloggilliblogga" lite, så nu gör jag det ;)
Första gången jag bloggar från mobilen, men antar att det inte är några konstigheter, så det ska väl gå bra.

Jaha, jag har nu börjat jobba. Food & Beverage Attendant på Four Points by Sheraton. Känns skitbra, förutom att jag ibland jobbar med en idiot som är så hemsk att jag får bröstsmärtor varje gång jag tänker på att jobba med honom. Som tur är jobbar han bara två kvällar i veckan, så det är bara att hoppas att det är mina lediga kvällar...

Jag jobbar alltså bara kvällar. Börjar antingen 16:30 eller 17:30 och sen är det full rulle hela kvällen. Restaurangen stänger 22:30 men vi är kvar och städar och förbereder för frukost till mellan 24:00-1:30. Föredrar verkligen att jobba kväll, men det har sina negativa sidor. Tex så träffar jag inte Jarrod alls dom dagar jag jobbar. Jag kommer hem mellan 2:00-4:00 på morgonen, han åker till jobbet kl 4:30 och sen hinner jag åka till jobbet innan han kommer hem... Men men, det är som det är! Och jag är bara så glad att jag har ett jobb!

Jaha... Jag har inte bloggat på evigheter och ändå var det allt jag hade att skriva om... Dessutom var det nog det tråkigaste inlägget nånsin! Men, nu när jag testat det här med att blogga från mobilen kanske jag kan göra det lite oftare. Jag har ju rätt mycket dödtid när jag åker till och från jobbet.

Kan ju berätta att vi ska skaffa husdjur! :D Jarrod ska förmodligen åka och hämta den idag. Och jag har redan döpt den! Berättar mer i nästa inlägg ;)

Har ingen bra bild att visa just nu, så jag lägger in en bild på ett annat litet djur som jag träffade häromdagen.

Tack å hej!


Kommentarer
Postat av: Panki

Det här med att jobba kväll suger ju verkligen när man har familj. Jag ska utbilda mig så jag kan ha ett "vanligt kontorsjobb"
Husdjur, gud va spännande! Hund? Isf blir jag avis!
Duktig du e som bloggar från mobilen, själv tycker jag typ det är jobbigt att skriva sms på dom här hightech mobilerna :-)
Puss

2012-11-04 @ 11:17:08
URL: http://pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0