Emotional

Det är nåt med flygplatser som gör mig så himla känslosam! Känner alltid för att gråta... Förmodligen för att varje gång jag varit på en flygplats har jag varit så full av känslor. Ibland har man varit glad, upprymd och förväntansfull (som tex dom gånger jag varit ute på asienluff på några månader), ibland har det varit väldigt blandade känslor (som tex första gången jag lämnade Sverige för Australien, förväntansfull men samtidigt orolig eftersom jag inte visste vad jag gav mig in på, dessutom så ledsen för att lämna allt och alla därhemma), och så alla dessa gånger då man bara varit alltigenom ledsen (då man sagt hej då till nära och kära, eller när man ska åka hem till Sverige efter en toppenbra resa som man aldrig vill ta slut). Det är sällan jag varit på en flygplats och "bara varit".
Just nu sitter jag på flygplatsen i Kuala Lumpur och väntar på mitt anslutande flyg till Bangkok. Känner tårarna bränna litegrann. Ska ju träffa familjen! <3


Kommentarer
Postat av: Panki

Hoppas att du får en fantastisk trevlig semester!
Puss!

2012-12-04 @ 11:56:09
URL: http://pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0