Fick vara mig själv för en stund

Känner mig ju så himla vanlig och trist nuförtiden när jag inte har mina dreads och piercings längre, så därför blev jag rätt glad av en kommentar när jag stod och väntade på nattbussen.
Min buss går förbi Newtown vilket bla är känt för att det bor så många alternativa människor där. Gother, punkare, hippies... Skulle mer än gärna bo där själv, men det är inte riktigt aktuellt just nu.
Hur som helst, när jag stod där så kom det en tjej fram och frågade om bussen gick till Newtown. Strax därefter kom ytterligare en tjej och frågade samma sak. Då skrattade den första tjejen och sa nåt i stil med att det är ett säkert kort att fråga tjejen med svart hår och tatueringar om vägen till Newtown! :)
(Nu är mitt hår förvisso tråkigt mörkbrunt, men i mörkret såg det nog svart ut). Tack till den tjejen för att jag fick känna mig lite som mig själv igen!


Kommentarer
Postat av: Panki

Haha, häärligt! :-)

2012-11-08 @ 11:13:30
URL: http://pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0