Smarrig sallad....?

Igår gjorde jag en jättesmarrig sallad till lunch! Ruccola, balsamico, ädelost, päron, valnötter och prosciutto. Tyvärr fick jag aldrig nöjet att äta den... När jag strimlat och strött skinkan över salladen så stoppade jag en liten bit i munnen och *KRAS*! Det var glas i den!!! Små bitar av glaskross var liksom insprängt i köttet.
Gick tillbaka till Woolworth där jag köpt den, ville ju att dom skulle veta så att dom inte skulle sälja mer av den.
Fick ett presentkort på $20 och sen blev jag uppringd av store managern som berättade att dom tagit undan prosciutton och skulle skicka tillbaka den till leverantören.

När jag ändå skriver om Woolworth så kan jag ju berätta om en annan, trevligare historia.
Jarrod har läääänge tjatat om att han vill ha en soda stream, och när vi var och handlade på Woollies en dag så såg vi att dom satt ner priset på soda stream från ca $75 till ca $40, så då slog vi såklart till! När vi sen stod och scannade våra varor i self checkout (eller vad det nu heter) så gick den in som $75 i alla fall! För att göra en halvlång historia en aning kortare: vi fick våran soda stream gratis! :D Visade sig att deras policy är att om en vara är felmärkt så ska man få den gratis. Det gillar vi! :)

Vårat husdjur som jag berättade om i förra inlägget lyser med sin frånvaro... Men förhoppningsvis får vi den senare i veckan <3

Avslutar med att berätta att idag är det HETT!!! Tippar på närmare 35 grader. Så underbart! Hade dock varit mer underbart om jag varit på väg till beachen och inte till jobbet...


Kommentarer
Postat av: Panki

Men gud va obehagligt med glas i maten!!!
Snacka om flyt med sodakillen, så borde alla affärer göra :)
Puss

2012-11-06 @ 11:14:48
URL: http://pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0