ANZAC

På söndag är det ANZAC-day (man ska tydligen minnas dom soldater som stupade i kriget och det gör man genom att dricka mängder med öl...) vilket innebär ledig dag på måndag. Idag är det torsdag, men för mig är det fredag :D Fyradagars-helg alltså! Yay!!!

Men det är också Karins sista helg här.... Om inte vulkanen säger nåt annat förstås.
Så i helgen blir det nog en hel del utgång skulle jag tro. På fredag blir Rick och Andy Australienska medborgare, med ceremoni och allt, vilket ju ska firas på kvällen och på lördag blir det nog Karin som får bestämma vart hon vill gå.

Men först alltså torsdag = Chicken Schnitzel på Kings Cross Hotel. Fast det bästa av allt är att Jarrod kommer hit i eftermiddag! Har ju inte träffat honom sen i söndags...

Och på måndag är det nytt block i skolan. Kan inte fatta att jag gått 10 veckor redan... Tiden går en aningen för snabbt nu tycker jag...



Kommentarer
Postat av: Cilla

men uppdatering please...

2010-05-03 @ 21:22:34
URL: http://cibalisbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0