host host

Har precis sprejat ner hela lägenheten med rengörings skum. Nu jäklar ska den här äckliga heltäckningsmattan bli ren! Lyckades andas in lite också, så nu sitter jag här och hostar. Hoppas det inte är giftigt... Råkade spreja lite på väggen också, så jag hoppas att det inte löser upp målarfärgen eller nåt...
Såhär ser det ut just nu:



Hmm, inte direkt ett jämnt lager kanske, men det blir nog bra.

Igår var jag och Karin hemma hos Clas och Sara och käkade middag och spelade UNO. Alltså shit, Sara kan verkligen laga mat!!! Hon är halvgrek, så Karin hade beställt grekisk mat. Och det blev det. I mängder! Yummy!!! Jag frågade Clas hur det kommer sig att han går ut och äter så mycket när han har en så bra kock hemma (som dessutom verkar tycka att det är roligt att laga mat) och svaret blev att det är ju så jäkla jobbigt att diska upp allting efterråt... Kan ju tillägga att dom har diskmaskin...

På vägen dit såg vi possums  igen:



Men alltså hur söta är dom inte?? Man vill ju bara ta med en hem!!!

Apropå söt, idag kommer Jarrod hit :) Har inte sett honom sen i måndags, så det är på tiden! Vet inte riktigt vad vi ska göra, det är ju fredag liksom... Men jag pratade med Karin om att kanske bara köpa några öl och sitta hemma och spela UNO eller nåt. Bara ha en mysig hemmakväll liksom. Vi får se.

Har lite ångest över skolarbeten som måste göras. Måste försöka ta mig i kragen och faktiskt sätta mig med det nån gång under helgen. Men inte idag, för idag har jag städdag och sen får jag ju som sagt besök :)


Kommentarer
Postat av: Panki

Bra att du styr upp det där med städeriet :-)

2010-04-16 @ 11:59:28
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Tess

Åhåååå... så det är Jarrod han heter? :) Bild?



Hoppas kvällen blev mysig och att hemmet blev rent.



Puss

2010-04-16 @ 22:09:21
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0