Hej då Adam...

Sitter här och pluggar australian slang. Känner att det kan ju vara bra att kunna en del när man bor här. Särskilt nu när jag börjat hänga lite med en aussie bloke ;)
Hehe, satt och kollade lite i min blogg och insåg att det bara är typ en vecka sen som jag tjatade om hur jag inte kunde få norrmannen ur skallen, och nu är han helt ute ur leken! Men... antar att jag var "besatt" av honom av helt fel orsaker... Behövde väl något annat (eller rättare sagt, någon annan) att tänka på.

Jaaaa, jag vet vad du tänker, men jag har faktiskt redan erkänt att jag är en fjortis!!! :D


Shit alltså, imorgon är sista kvällen här för Adam. Visste ju att han skulle åka snart, men det kom ändå som en chock när Karin sa att han bokat en biljett till torsdag! Så imorgon blir det avskedsmiddag med alla.



Känner att jag kommer att sakna honom en smula... :(

Fast usch, om mindre än en månad åker Karin hem. Det är ju riktig jävla hemskt!!! Minns ju hur det var när hon åkte hit, jag satt och grät på jobbet i två dagar...

Nä, nu måste jag byta ämne!!!
Dumdidumdidum....
Har städat idag! Och tvättat tre maskiner! Har insett att det är inte förrän man städar som man inser hur skitigt det är... Har inte direkt så bra städredskap, så jag låg på alla fyra och skurade badrumsgolvet med en vanlig liten svamp... Men det gick bra! Är lite öm i ryggen nu bara.

I skolan idag hade vi assessment i ämnet "arbeta med kolleger och kunder" och det gick ut på att vi två och två skulle göra ett rollspel. Vi skulle leka mobiltelefon-affär :)
Alltså... du kanske förstår vad jag menar med att jag ibland känner mig lite för gammal för den här kursen. Jag gjorde rollspelet med Sandra och hon har ju precis som jag jobbat med service i många år. Och precis som jag har hon gått flera såna här utbildningar i service. Så det känns lite överflödigt det vi håller på med nu...
Men men, jag tror det gick bra iallafall, och det är ju huvudsaken.

Nä, nu ska jag tvätta håret, så jag är fräsch imorgon när jag ska träffa min aussie-boy ;)


Kommentarer
Postat av: Panki

Ja det är snabba vändningar här med dina killar :-)Man ska ta för sig av smörgåsbordet!

2010-04-06 @ 10:52:10
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: fiafidolin

Ja, jag tycker man får det när man har hållit sig till en och samma i så många år ;)

2010-04-06 @ 12:58:15
Postat av: jossan

Jag kan köpa Adams tröja!

Och när hängs Aussien ut här på bloggen med bild då? ;)

2010-04-07 @ 19:12:16
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Postat av: fiafidolin

Hehe, det var hans julklapp från Karin, men han vill nog gärna sälja den för han tycker att han ser tjock ut i den. Herregud, killen med ätstörningar liksom... suck...



Hehe, vi får väl se om det dyker upp nån... Annars heter han Jarrod och finns bland mina vänner på fejjan ;)

2010-04-07 @ 23:25:13
Postat av: jossan

jaaa, men hälsa att han ser skittjock ut i den och att han borde... slänga den ;)

2010-04-09 @ 19:58:39
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Postat av: jossan

och haha, han är född på 80-talet och åker skateboard... DEN var otippad. puss :)

2010-04-09 @ 20:02:30
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Postat av: fiafidolin

Ja, hehe, jag vet. Men han är rar :)

2010-04-10 @ 04:40:50
URL: http://fiafidolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0