Flytt på G!!!!!

Jajjemän! Imorse blev jag väckt av telefonen kl 8:52. Det var Jarrod som sa att vi har fått en lägenhet! Vi var och kollade på den i onsdags och föll pladask båda två. Kan väl erkänna att jag inte riktigt minns hur själva lägenheten ser ut, men det är en etta, stor nog för både säng och soffa. Men det är mindre viktigt. Det vi båda föll för var takterassen! STOOOOR, med bbq och utsikt över hela city, inkl Harbour Bridge och Operahuset. Så himla nice! Bara en pool som fattas, men man kan ju inte få allt :)

Så pappa, när du läster det här: Clas har bestämt att vi ska fira nyår hemma hos mig. Då har vi utsikt över bron vid tolvslaget och så slipper vi (dvs du och Eva...) betala dyra pengar för att få plats på restaurang med utsikt. Bra va! :)

Förresten, lägenheten ligger här i The Cross, men på en lite lugnare gata än den jag bor på nu, så jag behöver inte flytta långt men ändå kommer jag kunna sova utan öronproppar!

Yayyyy!!!! :D




Och en annan riktigt nice sak med att vi äntligen fått ett ställe är att vi slipper fylla i fler tråkiga lägenhetsansöknings blanketter! Är så innerligt trött på det! Har tappat räkningen för längesen över hur många lägenheter vi sökt!




Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, vad glad (och avis) jag blir!!! :D



Puss på er!

2010-08-28 @ 12:03:29
Postat av: Panki

Wiiiii, jiippii!!! :-)

2010-08-28 @ 13:07:42
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Vad kul! Stort grattis!

2010-08-28 @ 14:51:38
URL: http://www.anneke.glowingminds.co.uk
Postat av: Tess

Ooooh vad kul och spännande!!! När flyttar ni? Betyder detta att du blir kvar i Oz ett tag? ;) puss

2010-08-29 @ 17:07:06
URL: http://Www.tessconfidential.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0