Kan tiden gå liiiite snabbare, tack!

Vill bara att det ska vara helg nu, så jag får flytta in i nya lägenheten! :D Ser verkligen fram emot att bo ihop med Jarrod, så jag slipper sakna honom så förbannat när han är hemma hos sig... För nu kommer "hemma hos sig" att vara hemma hos mig! :)

Var  på Ikea med Clas och Sara i söndags. Såg en massa jag ville köpa, men hejdade mig. Bättre att handla när man flyttat in, så man vet vad man verkligen behöver. Och kanske när Jarrod är med, så han också får bestämma... Men köpte iaf några "bra att ha"-grejer som värmeljus, toaborste, vinglas...



Ikea ger lite "trygghetskänsla", man känner sig hemma på nåt sätt :)



Clas och Sara köpte tv-bänk.



Helgen som gick bjöd på ljuvligt väder! Känns verkligen att sommaren är på väg, så härligt!



Mr and Mrs Lejemos ;)

Nu: plugga lite, sen kolla på Lost.


Kommentarer
Postat av: Panki

Åh va spännande att flytta ihop med din nya Kärlek! :-)

2010-08-30 @ 18:59:29
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Tess

Hahaha! jag var också på IKEA precis nån dag efter att jag flyttade hem. Köpte EXAKT samma saker som dig... vinglas, toaborste och värmeljus. Sedanm hejdade jag mig från att köpa mer då ju Kevin också skall få bestämma. Great minds think alike! :) Puss

2010-09-04 @ 12:24:31
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Fiafidolin

Hahaha, vinglas, toaborste och värmeljus är ju liksom det viktigaste ;)

2010-09-09 @ 05:18:31
URL: http://fiafidolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0