Slutfestat!!!

Med risk för att låta lite alko, men allså shit vad sliten jag är efter allt festande!
Tre nätter i rad, och då menar jag verkligen NÄTTER! Klockan har varit både 6 och 7 innan jag kommit i säng. I morse har jag ingen aning om vad klockan var, men jag vaknade 18:20 (!!!) av att Karin ringde. Galet!!!

Men jag har haft kul iaf :)
Igår var det Mardi Gras-paraden. Såg inte så mycket av själva paraden tyvärr, för det var helt enkelt för mycket folk ivägen. Fick låna en en stege av ett par killar en liten stund, så jag såg några ekipage iaf. Men det gör inte så mycket, det är kul att bara vara där. Så mycket folk och alla är glada och feststämningen är på topp! Superkul!

Men nu är det slutfestat för ett tag. Blir inget förrän jag ska fira min födelsedag. Sara fyller år bara några dagar efter mig så vi tänkte göra nåt tillsammans. Vet inte vad, men hon föreslog att vi ska åka till Melbourne. Vore skitkul att åka dit, men vi får se. Det kostar ju lite också...

Så har jag nog gått och blivit lite kär också... :) Men jag vet inte hur det är med det riktigt, så det berättar jag om en annan gång!

(blä, nu åkte sopbilen förbi och det luktar ända in i lägenheten!)



Sara, jag och Wendy på stamstället Crest Sports Bar :)
(ölen är billig, plus att det ligger ungefär en halv minut hemifrån, därför har det blivit stamhaket)

Kommentarer
Postat av: Panki

Crest Sports Bar, haha.

2010-02-28 @ 14:19:20
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Fiafidolin

Hahaha, ja jag vet!!! :D Det roliga är att det är i ungefär samma klass som Metroholic, så det passar ju bra :D

2010-03-01 @ 00:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0