Såhär kallt är det!

Idag när jag kokade nudlar så stod jag med ansiktet över kastrullen och andades in den heta ångan genom näsan för att den skulle tina upp en aning.
Mina fingrar är näst intill vita och lite smått bortdomnade här och var. Måste spola dom i varmt vatten lite då och då för att dom inte ska bli alldeles bortdomnade och stela.
Har scarf runt halsen och filt om axlarna och sitter ändå och huttrar.
Mina öron och fötter är iskalla.

Och jag undrar bara varför, VARFÖR har dom inte värme i husen i det här landet???!!!
Det blir ju uppenbarligen kallt även här... :(

Men nu kom Andrea, så nu ska jag sluta klaga och plocka fram UNO-kortleken! :D

Kommentarer
Postat av: Panki

Men gud va jobbigt. Låter som lägenheten i solna, fy vad jag frös där! Frysa innomhus är det värsta som finns ju! Du får köpa varma och mysiga hemmakläder :-)

2010-06-08 @ 22:21:42
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Fiafidolin

Ja, det är skitjobbigt! Kylan utomhus kan man ju liksom ta, för då rör man ju på sig för det mesta och blir varm. Men man kan ju inte springa omkring i lägenheten och göra åkarbrasor hela dagarna...

2010-06-08 @ 23:14:37
URL: http://fiafidolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0