addicted to bugspray

Har alltså använt upp mer än en halv flaska bugspray på typ en vecka. Börjar bli lite orolig över hur det påverkar mig, jag andas ju in en hel del och det kan ju inte vara helt nyttigt...
Men men, hellre det än att bo ihop med en massa äckliga kryp hela tiden! Vi har pratat om att skaffa "bugspraybomb". Man drar igång den precis innan man lämnar lägenheten och sen får man inte komma tillbaka på minst sex timmar. Efter det är det viktigt att man diskar tallrikar och sånt innan man använder det. Det borde göra susen! :)

I helgen var vi ute och firade min och Saras födelsedagar! Jag fyllde ju i tisdags och hon igår (söndag). Så hon, jag och lite annat folk hade en helkväll/natt som började vid 18-tiden i lördags på en supertrevlig bar i Surry Hills. Lagom skabbigt och med en massa bra musik. Och god tapas!



Jag och Sara på The Colombian.

På det hela taget var den en lyckad kväll, som slutade med att Clas mosade hamburgare i mitt ansikte och jag hällde cola över huvudet på honom. Syskonkärlek?


Har svårt att få norsken ur huvudet.... Det är liksom inte bara det att jag tänker massor på honom, utan det är även så illa att jag drömmer om honom på nätterna. Förstår inte... Vi har hörts via sms några gånger, men det är ändå rätt uppenbart att han inte är intresserad. För i så fall borde vi ju ha träffats lite mer vid det här laget... Jaja, vad är väl en bal på slottet?!

Var och köpte soundproofing foam i lördags, men tyvärr blev det lite fel storlek. Har fått upp det i ena fönstret, men inte i andra, vilket jag var lite ledsen för i morse då jag vaknade av att nån idiot gick nere på gatan och skrek. Hörde bara vartannat ord, vilket var fuck och fucking, så jag förmodar att han var riktigt upprörd över något. Han gav sig liksom inte heller, höll på hur länge som helst!

Och HUUU, jag måste ju berätta, på vägen till skumgummiaffären såg jag den största och vidrigaste spindeln jag sett i hela mitt liv!!! Den satt i ett jättenät och var större än min handflata och så var den typ gul och svartrandig! Blev ärligt lite chockad när jag såg den och jag hade gåshud i över en timme efterråt! Ångrar att jag inte tog kort på den, men just då kände jag inte för att föreviga nåt så vidrigt...

Nej, dags att plocka fram skolpapprena igen och försöka förstå nåt. Det är General Journal och General Ledger jag ska lära mig nu, men jag fattar ärligt talat inte mycket... Känns lite konstigt, eftersom allt hittills har gått så smidigt att lära sig, varför är det här så himla svårt??

Kommentarer
Postat av: Panki

Me like your blogg. Puss!

2010-03-17 @ 09:48:55
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: fiafidolin

Åh, tack! :) Och Me like You ;)

PUSS!!!

2010-03-17 @ 12:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0