Födelsedagen!

Japp, idag fyller jag år! :D Inte för att det är nåt märkvärdigt, det är ju inte jämnt eller nåt sånt, men det är alltid kul att ha en "egen" dag och få lite extra uppmärksamhet, hehe :)
Och ta och spana in det underbara vädret jag har på MIN dag! Det är SÅÅÅÅ varmt och skönt!!!



Bilden är tagen från mitt vardagsrumsfönster

Fast min lärare sa idag att det är sista dagen det är såhär varmt nu. Redan ikväll ska det bli kyligare, och sen är det nog höst på riktigt... Trist... Har faktiskt bara varit på beachen en gång sen jag kom hit! Inte så att det inte varit väder för det, jag har bara inte kommit mig för. Så jag får väl skylla mig själv antar jag, hehe...

Igår kväll följde jag med Wendy till puben en sväng. När klockan var kvart i tolv tänkte jag gå hem, men då sa Wendy "det är din födelsedag om en kvart" och så gick hon och köpte en födelsedagsöl åt mig. Då var man ju liksom bara tvungen ju! :) Fast jag har varit lite trött i skolan idag... Tur att jag bara hade två och en halv timme!



Wendy, jag och min födelsedagsöl :)

Nu ska jag fixa till mig lite och sen gå ner till Clas och Sara. Vi ska gå ut en liten sväng för att fira. Karin och Adam följer förhoppningsvis också med. Men det blir inte sent! Är verkligen jättetrött och imorgon är det upp tidigt som gäller och så skola heeeela dagen!

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: frollen

Grattis här också!

2010-03-09 @ 09:12:10
URL: http://frollen.blogspot.com
Postat av: tess

Vackraste födelsedagstjejen i hela världen!

Grattis Grattis! :)

Vad härligt att ha 4 dagarshelg och sedan skola i bara 2,5 timma! Lyxlirare!!!



Kärlek till dig fina vän!

2010-03-09 @ 12:22:42
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Fiafidolin

Åh, tack på er!



Och Tess, du är så söt med dina fina kommentarer! Har försökt kommentera hos dig också, men det är inte alltid det går...? Vet inte varför, men har haft samma problem på andra bloggar också...

Hur som helst, tack för dina kommentarer :D

puss puss puss

2010-03-09 @ 15:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0