Grrrrrrr.....

När Wendy kom hem (och jag insåg att jag varit online i SJU timmar!!!) så tyckte jag att det enda som kan bota den här riktigt jobbiga måndagskänslan är en öl på puben! Så vi gick dit. På vägen dit tänkte jag "det enda som kan göra den här måndagen ännu värre är att jag springer på Mr. Norway".
Nog för att jag inget hellre vill än att träffa honom, men jag vet ju också att det inte är det bästa för mig...

Hur som, vi drack ett par öl och sen gick vi hemåt. Vi har typ två minuters gångväg hem (om ens det) och vilka möter vi om inte Han och hans kompis Marius! Dom är på väg till puben vi just lämnade. Vi sa att vi var på väg hem men Mr. Norway tog tag i mig och ville inte släppa mig förrän jag lovat att följa med tillbaka för en öl... vad göra...? Såklart man inte säger nej till öl! ;D

Ja, men så är det i mitt liv just nu. Jag är helt hooked up på en norrman som inte riktigt är intresserad, men ändå inte riktigt kan släppa mig. Ens när jag ber honom...
Jaja, vi får väl se vart det här slutar. Har ju "släppt" honom ur mina tankar ett par gånger, men han kommer ju alltid tillbaka. Problemet är att vi kommer att vara grannar i åtminstone åtta månader till...

Men för att liva upp stämningen lite, här kommer en bild från helgen på mig och min älskade syster :


Kommentarer
Postat av: Tess

Karlar! Dom är dom enda som kan rubba vår annars så starka disciplin! Grrr...



Superfin bild på dig och Karin!



Kärlek!

2010-03-30 @ 07:27:00
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: fiafidolin

Ja, jag förstår inte vad det är dom gör!!! Blir lite smått galen på det här...

2010-03-30 @ 07:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0