hej och hå

Jahaja, dagens ämne i skolan var alltså "arbeta med kollegor och kunder". Typ...
Kan ju börja med att berätta att det inte är samma människor jag går med i det ämnet som jag gått med dom senaste fem veckorna. Några gamla, några nya, men framförallt många fler!
Och det första vi fick göra var att ställa oss upp och prata inför hela gruppen! Nu har ju jag inte lika svårt för det som jag hade förr, men det här var ju på engelska!!! Hjälp!!! Men det gick ok. Alla andra var lika nervösa och jag var inte värst.
Har en känsla att det inte var sista gången, men jag ska väl vara glad över att jag får öva, helt enkelt.

Ja, det var väl allt jag hade att säga för den här gången. Har inte fotat nåt. Är sååå ledsen för att jag glömde kameran i helgen när vi var i Botanical Gardens. Det var ju så härligt då!
Fast nu kom jag på att Claire faktiskt hade sin kamera med sig, och eftersom jag ju tagit några av bilderna så tänker jag nog ta mig friheten att sno ett par och lägga upp här :D Hon har ju lagt upp dom på facebook till allmän beskådan, så det ska nog vara lugnt...

Så, jag avslutar inlägget här med några bilder från Royal Botanical Gardens, lördag 20e mars.
Håll till godo:



Adam, Karin, Sara, Claire, Clas




Vackra Operahuset och Harbour Bridge :)




Sara och Clas




Sydney <3




Kommentarer
Postat av: leopardia

Det är ju det - det är det enda som hjälper, att öva att prata inför folk... och ja, så att bli äldre iofs..

2010-03-22 @ 18:22:31
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0