Hej tisdag!

Den här dagen började bra mycket bättre än gårdagen! Trots att jag var väldigt trött efter bara fyra timmars sömn... Men på den punkten får jag ju skylla mig själv!

Min mp3-spelare fungerar helt plötsligt! :D Så idag var det Robyn i lurarna, på hög volym, och då kan man ju inte annat än att bli på superbra humör!

Telefonen funkar fortfarande inte, men jag ska kila ner till ett ställe här på gatan där dom låser upp mobiler. Hoppas på att dom kan hjälpa mig. Lär väl kosta en slant, men det får det vara värt! Kan ju inte leva utan telefon!

Sen ska jag färga håret så jag blir "snygg" till helgen. Ska på toga-party på fredag. Min class mate Sandra fyller år och har en hemmafest i Randwick där hon bor. Ska bli kul!

Förresten, jag vill ju vara snygg redan på torsdag kom jag på, för då ska jag tydligen på nån sorts "dejt" :D
Och det är INTE norrmannen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0