snabbis

Hej hej alla,
tänkte bara skriva en liten kortis innan jag sticker iväg till skolan.

Pga "vissa missförstånd" så blev det inget Palm Beach i söndags tyvärr... :( Men trots det blev det en härlig dag! Solen strålade och det var riktigt varmt och skönt, så vi packade med oss picknick och satte oss i botaniska trädgården och mös. Helt ljuvligt! Utiskt över både Operahuset och Harbour Bridge hade vi. Plus att det sprang omkring en massa tokiga japaner där och fotade, och det är ju alltid kul att kolla på. Hehe, dom är ju så lustiga när dom håller på med sina fotograferingar! ;D

Söndagen var minst lika härlig. Jag, Karin och Adam gick bort till Andrea och hängde vid hennes pool hela dagen. Känns rätt skönt att äntligen ha fått lite färg, har varit lite dåligt med det faktiskt. När vi började bli hungriga beställde vi hem pizza som vi slafsade i oss där i solstolarna :)
På kvällen var det filmvisning hemma hos Karin och Adam. Stardust. Har sett den förut, men det är ju SÅÅ bra, så den kan man se många gånger!
När jag kom hem blev det mer film. Jag och Wendy kollade på Helter Skelter (om Charles Manson). Den har jag velat se länge, men inte kommit mig för. Den var bra, men verkligen ingen feelgood-film... HU!!!

Nähä, nu måste jag borsta gaddarna och sen springa iväg till skolan. Nya ämnen den här veckan, yayy vad kul! :D


Kommentarer
Postat av: Panki

Åh vad du har det bra... Jag vill oxå hänga vid poolen.. Du lär ju aldrig flytta hem igen till det här gråa trista landet...

Puss

2010-03-22 @ 09:22:14
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: fiafidolin

Jodå, jag kommer hem igen!

Iaf ett tag... ;)

Puss

2010-03-22 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0